აქტივობის მიზნები და მისაღწევი შედეგები
|
მოსწავლეთა მიერ კონკრეტული ცოდნის მიღება: რაოენობრივი მონაცემების დაჯგუფება ინტერვალთა კლასებდ, ფარდობით სიხშირეთა გამოთვლა, მონაცემის პოზიციის მახასიათებლის-რანგის დადგენა
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები
|
მათ.XI.12. მოსწავლეს შეუძლია ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ინფორმაციის მოპოვება• იყენებს შეგროვების შესაფერის საშუალებას( მზა ანკეტა, კითხვარი და ა. შ)• ირჩევს კითხვების დასმის შესაფერის ფორმას•
მათ.XI.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით და მათი ინტერპრეტაცია. შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:ირჩევს მონაცემთა წარმოდგენის შესაფერის გრაფიკულ ფორმებს, აგებს და განმარტავს ცხრილებს/დიაგრამებს.•
ერთი გრაფიკული ფორმით წარმოდგენილ მონაცემებს წარმოადგენს განსხვავებული გრაფიკული ფორმით.მათ.XI.15. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და დასკვნების ჩამოყალიბება. შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:•
ითვლის და იყენებს შემაჯამებელ რიცხვით მახასიათებლებს დაუჯგუფებელ მონაცემთა ერთობლიობების დასახასიათებლად./ შესადარებლად და მოსაზრებათა არგუმენტების შესაფასებლად. ...ითვალისწინებს მათ რეალურ ვითარებაში გადაწყვეტილებების მიღებისას.
|
თანმიმდევრობა
|
aqtivoba1. G( meTodi gonebrivi ieriSi: ) gamowveva: (dro 5wT)
dafaze davwer: sixSire , fardobiTi sixSire, rangi. Mmoswavleebs
mivmarTav TxovniT, aRweron, ras niSnavs monacemTa erTobliobaSi cneba -
sixSire da ras unda niSnavdes maTi varaudiT fardobiTi sixSire, gaixsenon,
sasaubro leqsikaSi ras gulisxmobs sityva rangi da ras SeiZleba niSnavdes igive sityva monacemTa
erTobliobaSi. Ppasuxebis mosmenis
Semdeg: Aaqtivoba2-A(3 wuTi) Sinaarsis faza:
ganvmartav, ras niSnavs fardobiTi sixSire, ras gulisxmobs rangis cneba monacemTa erTobliobaSi. ganvixilav or SemTxvevas, roca erTobliobaSi
monacemi EerTxel aris warmodgenili da meore: orjer an ufro meti sixSiriT
meordeba.
Aaqtivoba3. (5wT) moswavleebs vTxov,
(individualuri samuSao) saSinao
davalebidan (unda SeedginaT cxrili,
romelic asaxavs maTi megobari 6 ojaxis wevrTa raodenobas) daadginon TiToeuli monacemis fardobiTi
sixSire, rangi. Aaqtivoba4. (5wT) moswavle warmoadgens sakuTar
informacias dafaze da aRwers TiToeuli monacemis fardobiTi sixSiris da rangis
dadgenasaqtivoba
5: A(5wT) isev gamowveva: kiTxva,
rogor fiqrobT, ramdeni wuTi dagWirdebaT siaruliT da sirbiliT 4 km-is
gasavlelad? Ggamoiwvevs Rimils, SeiZleba aqa-iq xumrobas. ramdenime moswavle
gamoTqvams varauds, romelsac davwer dafaze. Aamis Semdeg moswavleebs gavacnob
informacias saxelmZRvaneloSi mocemuli savarjiSodan: axalgazrdebis fizikuri
mdgomareobis da amtanobis dasadgenad erT-erT jgufs 40 meTerTmeteklaselisgan
Semdgars-daevala 4 km-is siaruliTa da rbeniT dafarva. Mmoswavleebs vTxov
saxelmZRvaneloSi(gv103)
gaecnon Sedegebs.jgufuri muSaoba (wyvilebSi, 10wT.)
saxelmZRvaneloSi warmodgenili cxrilidan (gv 103): - garkvieT, rogor Sesrulda drois
mixedviT monacemTa klasifikacia.-sixSireTa cxrilis mixedviT daadgineT
erT-erTi monacemis( magaliTad: 14wT 50wm ) rangi- axseniT, ra aris histograma? modaluri
klasi?-aRwereT (gv.104-ze) warmodgenili diagramebi, axseniT, rogor
Sesrulda erTi formiT agebuli histogramis meore formiT warmodgena.- warmoadgineT saxelmZRvaneloSi mocemuli
bolo histogramis mixedviT fardobiT sixSireTa cxrili. fardobiTi sixSire warmoadgineT procentebis saxiT. (cxrils
daamateT erTi sveti)-- SeafaseT, 4 km-is dasafaravad Tqvens
mier gamoTqmuli varaudebi romel Sedegs SeiZleba mivakuTvnoT (Zalian kargi,
kargi, damakmayofilebeli Tu sagangaSo)?prezentacia (5 wT) erT-erTi moswavle warmoadgens
prezentacias. Ggadmoscems da
warmoadgens damuSavebuli masalis Sinaarss. Sefaseba (5 wT)saSinao davalebis micema (2 wuTi) 1. ganixileT saxelmZRvaneloSi
warmodgenili magaliTi gv
105-ze punqtis meore nawili.2. SeasruleT savarjiSoebi gv. 108 - #1 da #2 3. (jgufuri samuSao - kvleviTi
davaleba)მოსწავლეებს დავურიგებ winaswar momzadebul furclებს, romelzec meqneba amobeWdili kvlevis Temebi da kvleviT
misaRebi Sedegebi: Temebis mixedviT SearCieT erT - erTi, Tqvenvis sasurveli da CaatareT kvleva Tqvensave
klasSi.MmiRebuli monacemebiT SeadgineT cxrili, romelSic warmodgenili iqneba
sixSire, fardobiTi sixSire, dagrovili fardobiTi sixSire. aageT sixSireTa
diagramebi. sasurvelia, eleqtronuli varianti.K 1. dRis
ganmavlobaSi moswavle ramden dros uTmobs sports an seirnobas? 2. dRis ganmavlobaSi ramden wuTs (saaTs) uTmobs
kompiuters? 3. gamoikvlieT, ramdenad xSirad gamoiyeneben
Tqveni Tanaklaselebi saubrisas ama Tu
im Jargons, barbarizms? Tema SegiZliaT SearCioT TviTon. masalebis mosapoveblad da dasamuSaveblad SegiZliaT isargebloT
internetiT.Kkvlevis
Sedegebis warmodgenis vada 10 dRe.
|
საკლასო მენეჯმენტი/ საგანმანათლებლო რესურსები
|
სახელმძღვანელო(ვეფხვაძე თ.
გოგიშვილი...)დაფა, ცარცი. დავალების
შესასრულებლდ - , კომპიუტერი, word--ის პროგრამის
გამოყენება, ინტერნეტ-რესურსის გამოყენება. საკომუნიკაციოდ- სოციალური ქსელის facebook- გამოყენება,
ელექტრონული პრეზენტაციის მოსამზადებლად ,,power point”- ის გამოყენება.
|
No comments:
Post a Comment